Jobb jobb jobb

Ja då är det straxt dags att bege sig till jobbet. Först ska det jobbas på och sedan efter lunch är det personalmöte.
Ingen jätte rolig dag, men när var arbetet roligt? Skön att det är möte i alla fall för då slipper jag i stortsett slita något alls i dag.

Tänkte bjuda er på dagens jobbis också, då Sara med all säkerhet kommer till jobbet stylad som alltid när det är p-möte så vill jag att ni ska tycka synd om mig som måste se ut så här....


Linne: Gina Tricot, Cardigan: H&M, Mysbyxor: Någon posorder, Öhängen: Sears

Ha en bra dag.
/Malin

Kommentarer
Postat av: sara

såååå, synd är det inte om dig. Jag hade ju också mysbyxor med resår i dessutom! ;)

2008-11-06 @ 17:16:07
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0