Inte riktigt såå synd om mig....

Haha, det är faktiskt inte riktigt sååå synd om mig, som jag ibland vill få det att framstå som... Som problemet med de nytvättade mysbyxorna i förmiddags tex. Det är faktiskt inte så att jag bara äger 1 par mjukisar. (folk började bli oroliga där...) Nej, jag äger faktiskt 6 par svarta mysbyxor, varav 3 st är likadana. (tyckte om dem så mycket, så jag köpte upp ett lager...) Men av någon anledning så hann inte några av dessa 3 identiska byxor torka, fast att jag hängde ett par i mitt uppvärmda badrum. Så idag fick jag dra fram ett ess ur rockärmen...

               
                 i ett par andra mysbyxor än favoriterna...
 Här har ni felet på byxorna. De har resår i nederkanten, vilket jag avskyr. Men det fick gå iaf, hellre det än att sitta instängd i ett par tighta stuprör...

                                                                    /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0