Hej hej

Sitter och letar bil på blocket. Det går tyvärr lite si och så.
Så här låter det på ett ungefär när mitt bilköp kommer på tal.

Mr O: Kan du leta fram en bil du vill ha nu då?
Jag: Visst, eller gör det du för alla jag tar fram verkar vara dåliga på något sätt.
Mr O: Okej.

Lite senare

Mr O: Kom och titta på den här då?
Jag: Ne det går inte den är ju röd
Mr O: Va? Du kan ju inte se till färgen..
Jag: Jo men nästan alla andra färger går bra, utan röd då.
Mr O: Varför?
Jag: För att i en rödbil kan jag ju inte ha min rosa rattmuff eller växelspaks puff.
Mr O: Men då får du väl klara dig utan dom eller köpa dom i annan färg
Jag: Ne jag har inte köpt fick dom i present när jag tog körkort för att jag bara vill ha en rosa bil
Mr O: Jaha köp då en bil och lacka om den som du vill då men det är absolut inte värt dom pengarna på en första bil.
Jag: Nehe men hitta en annan bil åt mig då. Fast inte röd okej?

Ännu senare

Mr O: Nu har jag en till
Jag: Okej få se då.... Ne men en sån där vill jag ju inte ha den är ju inte söt.
Mr O: Söt, inte ska en bil vara söt?
Jag: Det är väl klart, Jansson och jag åker bara i söta bilar.
Mr O: Okej vad för bilar tycker du är söta då?
Jag: Den, den, eller den kanske.
Mr O: Men det är bilar som absolut inte är värda sitt pris så då kommer jag inte hitta någon utan du får leta själv.
Jag: Va då jag letar ju bara fram fel bilar. Om du bara tänker på inte röd och sen att den är söt så blir ju allt bra.
TYSTNAD
Jag: Eller förresten den måste vara billig med för jag vill sälja den i vår och köpa en cab.
Mr O : *SUCK*

/Malin

Kommentarer
Postat av: pillan

haha malin då man får inte vara så kräsen!

2008-11-08 @ 10:56:36
URL: http://lovelybrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0