Halvlockigt

Stressad eller vad, fick nämligen åka och hämta en full Mr O klockan 3.30 i natt så tro inte att jag fått den skönhetssömn jag behöver.
Nu är det bara några timmar tills man ska vara klar och framme i Simonstorp där släktmiddagen och årets första julbord ska hållas.

Då jag som sagt missade en del av min viktiga sömn blir det extra mycket jobb för att vara snyggast på tillställningen. Håller nu på att locka håret. Ska bli skönt med klippning på måndag för nu är det så långt att alla spolar går åt för att göra halva håret. Alltså tar det dubbelt så lång tid att göra hela håret numera.


Visst är jag sexig?

Ne har inte tid med det här så återkommer senare.
/Malin

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gott med julbord. Hoppas du får en bra helg!

2008-11-29 @ 11:02:50
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0