Det efterläntade myset...

Sitter här i mysbyxor och slappar med både tv och dator igång.  Har verkligen längtat efter att denna dag, då jag bara kan slappa och mysa hemma utan några förpliktelser. Ångrar absolut inte att jag följde med i går med tanke på hur kul det var. Men samtidigt behöver jag verkligen lugnet och vilan för vet inte när jag fick det sist.

Tyvärr är inte Mr O hemma så Jansson och jag får mysa själva tills han kommer tillbaka från innebandyn. Då ska det ätas pizza, eller kebab vet inte vad jag ska välja. Men tills dess blir det tv, blogg, facebook, och massa godisätande.


På tal om godis, köpte godiset på Coop i dag. Vet inte om jag någonsin gjort det innan men insåg att dom hade hur mycket härligt och lite annolunda godis som helst.

Den mest annolunda men enda lite roliga godisen jag hittade vad denna:

Kanelbulle godis.
O visst smakade den kanel men nja inte min favoritgodis.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0