Det är en bråkig mage här...

Vill bara upplysa er trogna läsare om varför jag inte bloggar. Ligger nämligen på soffan och mår grymt illa.
Får också med korta intervaller springa till toaletten så är inte alls bra här i dag.

Hur vida det är maginfluensa, mjölk problem eller fördröjd bakfylla vågar jag inte yttra mig om. Men släpper det inte inom korrt blir det nog sjukanmälan i morgon så man inte går och smittar ner någon.

Nu ska jag försöka sova en stund igen så jag får slippa illamåendet lite, men vi hörs när jag är piggare.

Puss på er.
/Malin

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tror nog att det är kanelbullegodiset, kan inte ha varit bra ;-) Get well! :-)

2008-11-02 @ 15:35:01
Postat av: Gnistan

Krya på dig.

2008-11-03 @ 09:58:14
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0