botemedlet på söndagsångest...

Jag tror att jag skall börja använda finklänningar till vardags a`la Paris Hilton. Det kan väl funka? Jag har ju haft svärmödrar som gått runt med högklackat och pressvecksbyxor hemma a`la Gaby i desperate housewives. (och ja hon var hemmafru till på köpet...)
Poängen som jag vill komma till är att just nu inför jul och nyår så svämmar butikerna fullkomligt över av snygga festklänningar. Och tyvärr så är det ju bara nyår en gång om året. Eller åtminstone söndagsfin, även om man bara ska sitta hemma framför tv`n. Jag tror att en snygg klänning på söndagar skulle bota 99 % av alla flickors söndagsångest.
Nedanstående snyggingar kommer alla från asos.

               
             Klänning nr från vänster kommer nog skickas efter till nyår...

                                                      /sara
  


Kommentarer
Postat av: Daniel

Problemet med att finklänningar är vardagskläder kommer sen när man ska klä sig extra fint... Ska man ha 'vardagskläder' då?



Får helt enkelt ha fester o sånt oftare så finkläder behövs :-P

2008-11-06 @ 12:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0