bakis/seghetsstatus:

Dagens bakis/seghetsstatus: Ingen, trots att jag inte var i säng förrän runt kl 8 imorse. Men det kanske kan bero på att jag fortfarande går på nattjobbartid och förberedde mig med en liten powenap igår em samt åt både gyrosrulle och falaffel-tallrik innan sängdags. Sjukt svårt att somna då magen är poppfull av fet efter-krogen-mat.
Så jag passade även på att öka mina snällhets-poäng genom att ringa och kolla så att stackars Frida som var chaufför igår kom upp ordentligt till sitt 10-timmars arbetspass...

                
                       gårdagens bål satte inga spår...
                

                                                         /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0