Årets släktsammankomst

Ja i går avklarades årets släktmöte. Nu är det i alla fall ett år tills nästa och det är ju skönt.
Finns ju självklart dom jag kommer träffa ändå men finns också dom som jag kommer undvika fram till nästa år för att det är personer man inte vill träffa allt för ofta.

Tack i alla fall till mamma och ni andra som ordnade all god mat och godiset. Mindre tack till de som drog lottvinsterna för är riktigt illa att ingen ut min familj någonsin vunnit något på dessa julbord under de 8 år som dom hållt på.

Här kommer lite bilder:

Lite av det ätbara


 

Här en en del av alla i min tjocka släkt



/Malin
Släkten -Vi ses nästa år.


Kommentarer
Postat av: Annelie Carlsson

Ingen lott vinst?? Hade du velat ha lingonsylt då??? Cajsa bara undrar??

Idag fick hennens pappa snällt följa med till Lekhuset där sylten blev bytt mot ett paket med lego som absolut va bättre :-)).

Båda nöjda och glada. (Cajsa gick med stor vinst hon fick en slant igår oxå av någon gammal moster som tyckte synd om henne!)

Kram Annelie

P.S Hoppas vi tillhör de du vill se snart igen! D.s

2008-11-30 @ 14:52:43
Postat av: Gnistan

Thomas i Danmark,Gerdhy.Janne,Madde,Jimmy jobbade de övriga kom inte därför. Fredrik jobbade och barnen var hos mamman.

2008-11-30 @ 16:21:48
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0