Ärenden uträttade!

Nu har man alltså hunnit med en promenad med Jansson. Var riktigt ruggit ute i dag, är lite smått duggregn som sakta faller ner mot kroppen. Inte skönt alls.

Har även varit i väg en sväng till stan för att utföra lite ärenden som inte kunde vänta tills i morgon även om jag känner att jag inte är helt okej ännu. Bland annat var jag tvungen att åka till smådjurskliniken för att köpa ny mat till Jansson, tog nämligen det sista i går.
Sen behövde vi spolarvätska och glykol så for förbi ÖB och handlade med med innan jag slutligen åkte till City gross för att köpa hem lite mat så vi kan få någon middag i eftermiddag.

Eftersom jag fick slänga på mig annat än pyjamasbyxor vid utomhus besöken så får ni här en dagen.


Var visst en till som ville visa sin outfit, oturligt nog fick han bara med en jäspande mun.

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0