Anonym!

Tack för komplimangen Sandra!
Tänkte att eftersom det är ett antal inlägg sedan denna kommentar och vi inte har hunnit svara innan så får du ett helt eget inlägg som svar på sin kommentar.

Anonym om Se och lär, mina herrar!:
Vad kostar fraken från asos?
Hur är storlekarna?
kan ni inte ha mer outfits bilder?
Skulle vara kul..
Jätte fin blogg tjejer!
Kram sandra


Asos klädstorlekar är helt normala. Så sällan man behöver skicka tillbaka på grund av storleken. Däremot kommer vissa plagg i en helt annan kvalite än de framställs på bilderna.
Det är dock smidigt att skicka tillbaka varor till Asos, du går till närmaste post. Om jag minns rätt får man tyvärr betala portot själv och det går på ca 70 kr.

Vad frakten går på beror helt på vad man beställer. Frakten är efter vikt och kan därför vara allt från 50 kr och uppåt.

Vad det gäller outfit bilder lovar i alla fall jag att försöka skärpa till mig och tror även Sara kommer göra ett försök. Tyvärr är det ju så att de dagar vi jobbar inte alltid är så glamourösa då vårat jobb har vissa regler för kläder och vi därför inte går dit i pump och kjol till exempel. Men i fortsättningen lovar jag att försöka anstränga mig och fota outfits alla mina lediga dagar i alla fall.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh gu va gulligt av er och svara!

Vad glad jag blir=)

Ha det bra.. Och tack..

Kram Sandra

2008-11-22 @ 01:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0