27 kr ifrån 1000 kr...

Nae, rubriken till detta inlägg är ingen dålig matematiskt uppställning. Även om jag inte föddes med John Nash matte-intelligens, så vet jag så pass mycket att man ställer det största talet först då man subtraherar...
Jag syftar på att jag var 27 ynka kr ifrån att få 1000 sköna kr att spendera på hm då de delade ut den årliga bonusen. Hade jag vetat detta, så hade jag självklart köpt något så att jag kom upp i den summan. Jag får nu ist nöja mig med min bonuscheck på 500 pix. Just my luck!

                
                 Onödigt vetande: Jag spenderade 14973 kr på hm under året...

                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Man shoppar ju inte lite på H&M..

2008-11-21 @ 13:22:56
URL: http://angelicascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0