Tack Sara!

Mega super tack till världens mest väsktokiga tjej, bästa arbetskamrat, super bloggkollega och fantastiska vän!
Menar Sara så klart. Denna tjej är ju bara för underbar på alla sätt.

Fick min försenade födelsedagspresent i går och vad kan det ha varit???
Ja självklart det som både hon och jag anser som viktigast i livet, nämligen......


En väska så klart!

Super tack tjejen, älskar den massor!

Sen vill jag passa på att tack Sara igen och sen Frida så klart för en fantastisk rolig och skrattfylld kväll full av godsaker. Vi måste göra om det snart.

/Malin



Kommentarer
Postat av: Pillan

vilken snygg väska du fått..Jag längtar redan till Rhodos, många fina väskor i Grekland.

Ja på LÖrdag är det ju grillning hörde jag, ska bli jätte kul..Kramis

2008-05-28 @ 22:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0