Mer skor till mig

Finns två saker i livet man inte kan få för mycket av, eller finns flera än två men dessa två är saker som gör kvinnan.
Skor och väskor så klart!

Fick hem min beställning från have2have.se i går och älskar verkligen dom vita skorna med rosett som jag visade er här på bloggen förra veckan.
Blev även ett par andra pumps, dock känns dom lite små så ska skicka tillbaka dom och hoppas på att de finns i en 1/2 storlek större.
Fick även mina efterlängtade streetskor från syrran i dag. Har ju bestämt för rätt länge sedan att jag skulle köpa dom av henne då hon tycker de är lite små.

image441
Lägg märket till den tjejiga skokartongen som skon står på, och som detta inte vore nog var varje sko inlagt i någon form av dustbag.

image442
Lite smutsig och lätt använd sko.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0