Mallorca i eftermiddag...

Jag börjar ana att mina vänner som kallar mig för sista-minuten-människa, att de har rätt. Just nu så gör jag tre saker samtidigt: äter frukost, bloggar och packar min resväska.
Packningen skulle blivit klar igår egentligen men icke då. Jag fick så svår packnings-ångest! Det spelar ingen roll om jag bara ska vara borta över helgen eller i flera veckor. Packnings-ångesten dyker alltid upp, när jag ska resa bort och när jag ska resa hem igen. Jag är nämligen jättenojig över att jag ska glömma kvar något!

Hoppas att jag får med mig allt nu. Ha det toppen alla goa glada! Ses om en vecka, förhoppningsvis med lite snygg solbränna. Annars så vet jag en som ska kleta med brun-utan-sol ;)

ps. Ryktet säger ju att ni ska få hit rikligt med sommarvärme nu till helgen, så vi får väl se vem som är brunast nästa helg! ;)

         image455
         packning...

        
         och frukost...


                                                     /sara


Kommentarer
Postat av: Sparris

Oj, du slår på stort och vilken spontanitet! Hoppas du får det underbart på Mallis.. Och när du kommer hem så reser jag till Afrika.

2008-05-10 @ 08:50:56
URL: http://parris.blogg.se
Postat av: Jen

Göra nått kul i helgen? :)

2008-05-10 @ 11:40:22
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Sassy

Ha det så kul på Mallis!

2008-05-11 @ 23:08:36
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0