Kläder till mig!!

Får nog börja med att ursäkta mig för att inte ha skrivit på så där några dagar.
Men har varit i Södertälje för troligen sista gången på i alla fall bra länge. (om inte jag åker på att städa lägenheten).
Ja i alla fall där var det full rulle med flyttpackning och pluggande av körkortsteori så inte blev det mycket dator för mig.

Kom med tåget till norpan vid 10.00 i dag och då jag inte hade körlektion förrän 11.05 så passade jag ju självklart på att ta en runda på stan med stränga ord till mig själv om att inte köpa något.
Hur tror ni det gick??

Här kommer svaret:

Ja vet (slå mig själv på fingrarna). Men kunde ju inte motstå den gröna klänningen och när man väl börjar är det svårt att sluta innan det blir mer än man tänkt sig :D

På tal om shopping så kommer bilder från helgens runda på stan upp inom kort.. den gången blev det betydligt mycket dyrare än i dag.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0