Härliga sol

Har varit så skönt ute i dag, och nu är klädsträcket ute invigt för i år. Första tvätten har fått torka ute, härligt!
Har annars varit en dag med mycket att göra, packat för fullt åt mamma och även hunnit med att ränsa lite ogräs i trappan. Men fy så jobbigt det är, har endast gjort 4 trappsteg och det kändes som jag höll på i en evighet.

Fick tips från mamma om att grannens rabarber var mogna så var inne där en sväng och plockade några och här kommer resultatet av det: image439
En härlig rabarber och hallonpaj med grädde!

Ja något skulle man ju allt få unna sig med efter att ha slitit så mycket både ute och inne.


Eftersom Sara bloggat om våran utekväll med jobbet i går så vill jag bara skriva TACK till alla som var med, var en riktigt trevligt kväll, och Gullevis knappflopp var kvällens skrattfest.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Mums med hallonpaj!

2008-05-04 @ 23:18:12
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Märthy

Vilken god paj tyckte Janne och Gun tack för den ser fram mot en ny snart.
Kram

2008-05-06 @ 06:56:57
Postat av: Kimiz

Haha det brukar bli så när man börjar med ngt. Jag har iaf hållt å i en vecka och det har gått bra. jag tycker det funkar jättebra med tanke på att man får äta vad man vill bara man håller sig till pointsen varje dag. Det är så fritt. Sen kan jag ju tamed mig och laga mat på jobbet..det underlättar ju en hel del! Ja kolla gärna upp det =)

kram

2008-05-06 @ 11:44:46
URL: http://kimlekander.blogspot.com
Postat av: Sassy

Jag älskar rabarberpaj! Eller jag älskar allt som har med rabarber att göra!

2008-05-07 @ 17:56:12
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0