Vardagen är tillbaka.

Ja nu var ledigheten slut om några timmar och jobbet kallar åter.
Har ont i halsen och ryggen men inte tillräckligt för att sjukskriva mig och stanna uppe i Tälje.
Ne klockan 11.00 bär det av hem, känns trist att behöva sitta på ett tåg i 1 h och 18 min när solen väl skinner och man vill vara ute och gå.
Hoppas det är lika härligt väder hemma så jag i alla fall kan få mig en promenad på jobbet.

Sitter och kollar på massa gamla bilder, är helt underbart vilka minnen bilder kan ge.
Hade tänkt lägga upp lite bilder men då dom flesta innehåller flera personer än jag. Så vill jag ha deras godkännande innan jag vissar något här.

Ne om jag skulle ta och diska lite nu och sen göra mig klar.


//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0