väntar på veckans charmis...

Är ju typ en evighet sedan jag skrev jag vet. Men blir lätt så när man måste jobba hela helgen. Och utan min älsklingsdator så är det så besvärligt att gå in på internet. Saknar verkligen mitt vita äpple där allt går på några minuter.


I går hann man med en del shopping med innna jobbet så lovar att återkomma om det inom dom närmsta dagarna ska bara åka hem till mitt Tälje så jag får en dator jag förstår ordentligt när jag ska lägga in bilder.


Nu är det melodifestival på tv och blä det är tråkigt, men går ju inte att missa det när man vet att Björn kommer snart!


//Malin


Kommentarer
Postat av: Danni

Åh, jag missade ju melodifestivalen; och Björn! Var han bra?? :)

2008-03-02 @ 00:19:37
URL: http://miumiu.blogg.se
Postat av: Designtjejen

Ja, visst är Björn bra!!! Hoppas att du får en härlig söndag!

2008-03-02 @ 10:28:08
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0