Rutigt

Som alla säkert vet är ju mönster väldigt inne nu och helst mycket mönster.
Själv gillar jag randigt rätt mycket, rutigt är nog mindre jag men när det gäller dessa skor är det bara för snyggt.

image234       
Skon kommer från Asos.

Tror den skulle göra sig riktigt fin till min svarta klänning från American Apparel.
Dock så kostar skon 3318,52 kr.
Så som det ser ut i dagsläget så får den drömmen förbli en dröm.
Samtidigt så tror jag nog klacken är något för hög för mig, beställde ju ett par ankelboats från asos där klacken såg mycket mindre ut än den på bilden ovan. Och den klacken visade sig vara närmare 15 cm och max 1/2cm bred.

/Malin

Kommentarer
Postat av: pillan

hehe jadå den här kommer jag hålla igång nu.du måste kolla in klippet jag lagt in nu på robert Gustafsson..ses imorgon..Kram

2008-03-21 @ 14:12:39
URL: http://lovelybrunett.blogg.se
Postat av: Yingying

Klänningen var ju helt fantastisk! Wow. jag är mållös.

2008-03-22 @ 09:12:31
URL: http://katsumi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0