Nu ska vi se..

Är så trött på datorer.
Igår trodde jag att det var bloggen som krånglade men börjar tvivla på det och inse att det nog är den här datorn som inte gillar mig.

Saknar verkligen mitt lilla äpple nu som aldrig gjort mig irriterad.

Men vi ska i alla fall försöka nu för 10 gången att få upp ett inlägg, har inte kunnat lägga upp bilder eller lägga till länkar alls sedan i går.
Och i dag är det i stället internet i allmänhet som strular. Så fort man börjat skriva så kommer det upp en ruta med felrapport och allt bara stängs ner.
Ja så kul har jag..

Men får väl glädja mig med att det är Fredag och man är ledig i helgen. Vad som ska göras är ännu inte bestämt men något ska man väl kunna komma på.


//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0