tror jag har bestämt mig...

Har nu under kvällen ägnat lite tid åt att försöka bestämma outfit tills på lördag, så jag vet vad som behöver strykas till.
I nu läget så lutar det åt denna gråa miniklänning. Smakråden tycker dock en annan klänning men jag går på magkänsla. Och magkänslan säger just nu den grå klänningen...men å andra sidan så har jag ju typ ett dygn på mig att ångra mig ;)

                  
                  tummarna upp för mitt klänningsval...eller!?

                         /sara

Kommentarer
Postat av: Madde

Du sara du vet att allt klär en skönhet....Du är jättefin i din klänning och hoppas du får jättekul,, sköt om dig/ Kram Madde

2008-06-13 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0