oväntat besök...

Någonting som jag INTE tycker om; är oväntade besök eller att folk dyker upp med kort varsel. Idag så råkade jag iaf ut för det...men peppar, peppar så lyckat det blev...
Imorse då jag kom hem från jobbet så glömde jag helt bort att stänga av telefonen. (gör alltid det för att få sova ifred) Så vad hände? Jo, självklart så ringde telefonen och väckte mig. Besöket (telefonterroristen) planerade att komma upp och hälsa på inom en snar framtid (10 minuter) Och lika mycket som mina vänner vet att jag avskyr oväntade besök så vet de även att jag är en lätt-mutad-gottegris!
Så ca 10 minuter efter väcknings-samtalet så satt vi och åt urgulliga bakelser och jordgubbar. Svårare än så är det inte att få mig på andra tankar ;)

        
         tror att bakelserna skall föreställa grodor...
        
        Tack för det oväntade besöket M!

                                                       /sara

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0