mtv movie awards

Natten till måndagen så var det riktigt kändisspäckat i Studio city, där årets mtv movie awards gick av stapeln. Tycker att det är lika kul varje gång och se hur kändisarna klär sig på röda mattan. Det spelar ingen roll om det är en oscar eller mtv statyett som skall delas ut...
Jag har plockat ut de två donnorna som jag tyckte lyckades bäst. Den ena väntad och den andra oväntad....

  
Sara Jessica parker gör sällan några modemissar...Men sen så blev hon ju stilguru med hela världen också.
(carrie i sex and the city) Här syns hon i en L`Wren Scott klänning och vita louboutin skor. Tjejen blir ju dessutom bara snyggare för varje år som går...


Paris Hilton var för mig oväntad att bli en av vinnarna bäst klädda-kategorin. (mina kategorier) Men å andra sidan, vem skulle inte se ut som en dröm i en ljuvlig Betsey Johnson-klänning som denna!? Kanske har Paris snappat upp lite från oerhört välklädda lillasyster!? (Nicky Hilton)


bilder: vecko revyn

                                                      /sara


Kommentarer
Postat av: . S T E P H A N I E .

gillar saras dress!

2008-06-04 @ 09:56:28
URL: http://ampele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0