lite fattigare och lite fullare...

Ja, rubriken beskriver tillståndet ganska bra på mina två älsklingar: shoppingkontot=fattigare, garderoben=fullare =D

Stockholms-resan var verkligen hur lyckad som helst.
Tiden bara flög iväg, trots det så hann vi med både de finfina vintagebutikerna, stureplan, drottninggatan, hötorget samt äta en massa gott mellan butiksvarven. Men så trött  jag var då vi kom hem, stupade i sängen direkt, orkade inte ens packa upp sakerna som jag hade shoppat så de blev stående innanför dörren tills nu i morse.

Dagens tillstånd:träningsvärk som heter duga! ;)

               
                Vilket kap:
hittades i en vintagebutik, visserligen en kopia men vad gör det!?
      

Det var nog en himla tur att jag hade bärhjälp med mig ;)

                                               /sara


Kommentarer
Postat av: Parre

oh, gillade jeansen speciellt.. är det replay?

2008-06-29 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0