Ibland så måste man handla snabbt!

Det var så himla synd att det inte blev någon riktig shoppingtur då jag besökte stockholm i lördags. Hann endast med en futtig timme på drottninggatan. Av den där timmen så kan ni ju lugnt räkna av 60 % av tiden. Den gick åt till att stå i kö och trängas med alla turister som var i stan. Så det blev inget stå och åma sig i omklädningsrummet, eller stå och vela ang vilken av klänningarna som var finast...Nej, ibland så måste man handla snabbt! Köra på säkra kort som man vet att man kommer få användning för...
Så detta fick följa med hem:
* en kathy van zeeland väsk. Japp, likadan som Malin har. Kunde liksom inte motstå den då den var prissänkt med mer än halva priset...
* beiga pressvecksbyxor
* favorittvålarna från lush

                  

                    

                                        /sara

Kommentarer
Postat av: pillan

vad kosta kathy väskan?

2008-06-17 @ 21:54:44
URL: http://lovelybrunett.blogg.se/
Postat av: Parre

Oh, väskan sticker verkligen ut!



Älska shopping, den bästa medicin och terapi mot allt!

2008-06-17 @ 22:52:17
Postat av: Malin

Kan inte lata bli att kommentera min egen blogg nu men ahh vad jag saknar mig bla kathy nu.. Da ska man veta att den svarta anda ar med pa resan ;)

2008-06-21 @ 19:09:54
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0