Gammal kärlek rostar ALDRIG!

Den där kavajen, ger mig mardrömmar...Ni minns den väl!? Den superhypade godbiten från topshop som gick åt som smör i solsken. Nåväl, tillräckligt fort för att jag skulle bli utan den iaf. (jag var förkrossad, Malin vet...)
Någon som hann lägga vantarna på ett exemplar är Eva Longoria-Parker.
Nu när jag ser kavajen igen, så är det som om allt bubblar upp igen...gammal kärlek rostar aldrig, snyft, snyft...

                 
                  bild: people

                                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Ah vad fint skrivet, det måste verkligen ha varit kärlek. Det värsta är nog att du hade förtjänat den mer ärn många andra, däribland Eva Longoria. Ja vad säger man, verkligeheten är tuff ibland.

2008-06-21 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0