En vanlig fråga...

En av de absolut vanligaste frågorna som jag får av min omgivning är: Hur många väskor har du egentligen!? Helt ärligt så har jag faktiskt ingen koll, brukar inte räkna dem. Men nu så har även jag börjat oroa mig för min snabb-växande familj. Vet liksom inte vart jag ska göra av dem. De bor lite överallt i lägenheten i nuläget: i klädkammaren, på klädstången, i skafferiet...ja ni förstår ju själva ;) Och eftersom jag inte har en tanke på att sluta köpa väskor så måste jag ju hitta någon slags förvaringslösning, för så här kan det ju inte se ut. Min senaste fundering är att jag ska dela av vardagsrummet och ha halva som tv-plats, andra halvan som stort dressingroom. Vilket i-landsproblem!

                 
                 behöver nog iaf en låda till eller två...

                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Haha.. ja det är verkligen synd om dig.. not! :)

2008-06-29 @ 05:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0