Är outfit-bilder verkligen kul?

Har just kommit hem från en lunch-träff, eller snarare blogg-coaching. Jäklar, det var ord och inga visor, men tack, alla tips är givetvis välkomna,både ris och ros...
Förslaget/önskemålet var att det ska förekomma outfit-bilder lite oftare
. Själv så tycker jag att det låter lite konstigt; att folk skulle vilja veta vad man har på sig eller inte...Men jag litar väl på tipset. Det kommer ju trots allt från en tjej med järnkoll...

Så vi gör väl ett försök....
                 
                  Detta känns lite egomani om något....

                                        /sara
           

Kommentarer
Postat av: Parre

Oh, schysst, synd att barnen var med då! ;)



Ja, håller med dig.. du har klär dig schysst, lite söt-tuff stil, en bra kombination - det bästa av två världar! Önskar också att jag hade en skinnjacka, men har liksom inte hittat någon jag känner mig helt hemma i än..

2008-06-24 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0