Vegas fullt med shopping?

Här fortsätter lite av prinsessans dagboks anteckningar.
Tisdag den 24/6 bar det av till Las Vegas för mig och mr O, och då resan är ca 4 timmar lång vill man ju gärna inte åka hela tiden och speciellt inte när det finns så många finna outlets på vägen.
Så blev två stopp under bilresan, det första gjordes här:


Detta är halv bygnaden ni ser på bilden, var nämligen så att hur långt jag än backade så fick jag inte plats med hela på bilden. Som om detta vore nog det är herr-, barn- och heminredningsavdelningen ni ser. Byggnaden som innehöll dam och endast dam avdelningen var ungefär lika stor.

Så vad gör man på Macys då när man är där med en pojkvän som inget annat vill än at lämna denna otroligt tjejiga butik. Jo man får springa igenom den lite små fort så att han känner att man anstränger sig, sedan stannar man upp och tilbringar en bra stund bland detta fantastiska utbud av härliga väskor. Det var otroligt, får man en chans ska man absolut besöka denna affär så vackert och så mycket underbart man vill ja. Dock är det mest rätt dyrt för att vara Usa ( ändå billigt jämfört med Sverige)

Blev ju självklart en sak inköpt där, den lilla familjemedlemmen som jag längtat efter så otroligt länge nu... Men först lite bilder från tiden inne i själva Vegas, från världens största hotell, min spa svit, gamla Las vegas m.m.

                                                  


/Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0