stackars stackare.

Synd om dig? Ne det tycker jag väl sällan. Som vanligt synd om mig så klart.
Under gårdagen fick jag en mystisk värk i min handled, så där som man kan få om man sovit på den på något konstigt sätt. Ni vet säkert hur jag menar. Men vid de tillfällena brukar det ju gå över efter ca 1 dygn och inte bli värre som det har blivit för mig. Så vad är det för fel på stackars Malins handled?!



Har nu blivit en sådan värk att minsta lilla rörelse gör vidrigt ont. Hr därför fått sno Janssons gasbinda och be Mr O att linda min söta lilla handled.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-07-21 @ 20:49:00
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Rallyprinsessan

Hihi antingen är du bara min vanliga klantiga syster som när du cyklade ner i gropen :P Men tycker lite synd om dig iaf syster. Puss på dig

2008-07-22 @ 02:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0