somrigt, det var länge sedan.

Är nu över 2 veckor sedan man kom tillbaka till Sverige och samtidigt förlorade allt vad sommar och sol är.
Har ju i stort sett regnat något varje dag sedan man kom hem.

Tyvärr är det inte lön förrän på fredag och plånboken är verkligen inte mycket kvar i nu så har försökt hålla mig i från allt vad shopping heter dessa 2 dagar som jag nu varit ledig. Men efter att ha legat på knä och skrubbat badrumsgolvet, vilket tog timmar och kan tänka mig att man fortfarande kan hitta slipdamm om man letar tillräckligt noga.
I alla fall när man gjort något så tråkigt vill man ju gärna göra något roligt, och vad är bättre än shopping?!
I dag fick jag dock nöja mig med lite fönstershopping över nätet och har i alla fall hittills klarat mig från att köpa något :)


En somrig sko, som inte alls är läge att köpa om man bor i Sverige.
Källa:
ellos


/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Hej syster!

Jag vet de men jag sa fel tid till dig haha :P

2008-07-24 @ 19:43:53
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0