saturdaynight...

Igår så var det precis som väntat: mycket trevligt, trots de kraftiga regnskurarna.
Kvällen började på uteservering med fantastiskt god mat. Och eftersom varken jag eller Lisa kände någon större lust till utgång på krogen efteråt så gick vi tillbaka hem till Lisa`s lya och kollade på filmen "jumper" Helt okej, och vi var nog båda mest överens om att Hayden Christiansen var mest okej, hihi ;)

 Detta hade jag på mig. Svart klänning som får mig att se ut som barbamamma. Nya skorna åkte också på. (återkommer senare med en bättre bild på dem.)
 Sötaste Lisa på uteserveringen. Hon var galet piffig! ;)
 Maten:kycklingspett, tsatsiki och pommisar, sjukt gott!
 Ett stopp inne i godisbutiken innan filmen såklart!
 Jag har sagt det förut men det tåls ju att säga att igen. Lisa är en fena på mysig inredning. Hennes pojkvänn är också himla bra på sånt...så i framtiden så kommer de ha världens mysigaste hem, jag lovar! ;)

                                            /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0