Nu är jag trött på att städa

Hittade denna lista på en blogg jag klickade mig in på och ja vill man inte städa mer får man väl hitta på något annat att fördriva tiden med tills man ska till jobbet om så där 1 timme.

Så här kommer något lite mer onödigt göra...


1. När gick du upp idag? ca 9.00
2. Diamanter eller pärlor? Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio? Hur ska man komma ihåg vad den hette då... fråga fröken X eller Korpan.
4. Favorit-TV- program? Prison break, desperat homewife, gossip girl
5. Vad åt du till frukost? Två fibermackor med bråvikskorv och ett glas oboy
6. Vad är ditt andranamn? Maria
7. Din favoritmat? Grillat & Tacotårta
8. Vilken mat gillar du inte? Allt som innehåller vita böner
9. Favoritchips? Föredrar popcorn
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Ingen
11. Vilken bil kör du? Alla på körskolan. Men snart ska man köpa egen.
12. Favoritmacka? Lindahls Paulúns mackor
13. Vilka är dina favoritkläder? Jeans & någon söt top
14. Om du fick åka vart du ville på semester? Tillbaka till LA eller till New york
15. Favoritklädmärke? Alla älskar vi väl H&M
16. Var vill du dra dig tillbaka? Hemma i soffan framför tvn med datorn i knät
17. Favorittid på dagen? Tidig kväll
18. Var är du född? På BB, för mamma hann faktist förbi farstun
19. Vilken är din favoritsport att se på? Fotboll
20. Coca Cola eller Pepsi? Coca cola light, vanlig smakar för mycket socker för min smak
21. Fotboll eller ishockey? Fotboll så klart, på hockey ser man ju inte pucken tillräckligt bra
22. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Kvällsmänniska
23. Pedikyr eller manikyr? Manikyr
24. Några spännande nyheter att berätta för oss? Nyheter.. hmm allt som händer i mitt liv finns ju redan  på egomani
25. Vad ville du bli när du var liten? Dagmamma med massor av barn och fullt av djur på tomten
26. Bästa barndomsminnet? Svårt, men ett bra är campingsemestrarna. Så mysigt med tältande
27. Varit i Afrika? Nej vad har dom för shopping där förutom sand och kameler?
28. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej men tittat på när O gjorde det med lillsyrran. En rolig syn
29. Varit med om en bilolycka? Nej
30. Favoritdag i veckan? Lördag
31. Favoritrestaurant? Finns ju många, så bra så länge det finns riktiga köttbitar att stoppa i magen
32. Favoritblommor? Orkidé, fast inget jag skulle skaffa då jag är en blomsterdödare
33. Favorit-snabbmatsrestaurant? Föredrar nog pizzeria Vesuvio
34. Äger du en cykel? Ja, en gul ful sak
35. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Accent, Macys i Usa eller förresten alla väsk och skoaffärer
36. Läggdags? Det är väl när ögonlocken börjar att stängas
37. Vad lyssnar du till just nu? Mamma ser på något på tv som låter som opera
38. Favorit färg? Rosa, men det vet väl alla?!
39. Hur många tatueringar har du? Zero, men funderade på att tatuera in min bebis för så där 3 år sedan. Så vem vet..
40.
Vad är denna lista bra för? Tidsfördriv för min del, och information om mig för er som inte har bättre saker för er än att läsa denna.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0