Morgonmänniska?

Verkar som mina vanor ändrats, har aldrig varit så pigg på morgonen som jag varit de senaste 3 dagarna och det är faktiskt rätt konstigt med tanke på att tidsomställningen borde inneburit att jag var pigg mellan 16.00 och 7.00. Men är i stället pigg mellan 6.30-14.00. Men jag har ju alltid varit lite annolunda så är väl inte så konstigt kanske. ;)

I dag bär det av til körskolan för första gången sedan hemkomst. Ska bli kul att se hur det går med tanke på att man sett en helt annat trafiksituation senaste tiden. 8 filer på motorvägen och 5 gånger mer trafik en söndagmorgon än vad Stockholm har i rusningstrafiken.

När vi ändå pratar om bilar så kan jag väl ge er en liten tjuvtitt på något som anländer hem till Sverige i augusti, tyvärr är det nog så att jag endast får "se men inte röra" i detta fall.


Fin? Ja visst men mina väskor är sötare ;)

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0