mina favoritmän...

Jamen, solen tittade ju fram nu på kvällen iaf. Gud, vad trevligt! Då passade det ju bra att jag köpte hem lite glass som skall förtäras då jag planerar min höstgarderob (dvs kollar i postoder-katalogerna)
Lite shopping blev det också. Kom på att jag har alldeles för få svarta baslinnen så ett sådant och en kofta på hm-rean fick följa med hem. Vanligtvis så älskar jag MQ`s baslinnen. De är i bra kvalitet och glider inte upp, som en del linnen kan göra. Dessvärre så var de slut i min storlek. Så det får bli någon annan gång...

Nu: Skall jag ut på min soliga balkong med postorderkatalogerna och mina två favoritmän: Ben & Jerry (har för mig att det var Bridget Jones som myntade det uttrycket...)
                 
                 Ny smak? Jag har iaf inte sett den förut...
                

                                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Sassy

Ben & Jerry är riktigt goa karlar!

2008-07-11 @ 17:26:38
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0