lack och iron maiden...

Ikväll så spelar hårdrocksbandet iron maiden på ett mer eller mindre fullsatt stockholms stadion. Så vad passar då bättre än att kränga på sig sin gamla iron maiden tröja dagen till ära...Nej, jag ska inte på konserten även om det säkert hade varit en upplevelse utöver det vanliga. Jag ska nämligen hem till min andra blogg-hälft, Malin på eftermiddagen. Men först så ska jag måla naglarna med det korall-färgade lacket som jag fick av mamma härom dagen, sen så blir det en sväng till affären för att köpa glass...

              
               favoritlåt med iron maiden: "wicker man" så nu vet ni det...

                                              /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0