gammal!? moi?

Igår så var schemat verkligen späckat: Dagens lugnaste stund var på morgonen då jag höll på och göra mig iordning. Ja, sen så bar det iväg till jobbet på min lediga dag för att sitta i möte till eftermiddagen, ner på stan för att köpa födelsedagspresent till pappa, ut och fira farsgubben och vara social och trevlig trots att jag var så trött att jag lika gärna hade kunnat somna mitt i tårtätandet...
Sist men inte minst så stod det egentligen utgång på kvällens schema med mina gamla gymnasie-kompisar men det orkades helt enkelt inte med. Det blir inte så mycket roligare än så här då man är "gammal" Dvs trött och sliten redan kl 21 på kvällen. ZZZZZZZZZZ ;)

                
                gårdagens outfit
 pappas present. Av orkideen ser man tyvärr bara krukan...

                                                        /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0