Ett guldkorn?

Det finns en hel drös med billighetsvaruhus i norrköping: överskottsbolaget, rusta, lidl mf...
Vanligvis så är det mest skräp, tycker jag. Men ibland så har man ju sprungit på ett par riktigt bra produkter, så prova på om du är våghalsig. Det kostar ju inte så mycket trots allt, och man kan finna riktiga guldkorn. Jag ska ge er lite tips på guldkorn som ni kan finna på billighets-kedjorna:

Överskottsbolaget: har bra bodylotion och duschpeeling (kommer dock inte ihåg namnet på hudvårdsserien.)
Lidl: har grym glass. Okej inte i klass med b&j men bra mycket godare än gb, sia, mf och den är tokbillig dessutom.
Rusta: Hade jag faktiskt inte hittat något guldkorn på förrän några dagar sen och då fann jag denna...

        
       Det är ett serum för ansiktet. Förpackningen innenhåller ett natt och ett dagserum.
       Kostade endast 59 pix på rusta. Ett riktigt kap!

                                               /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0