En vecka och saknad.

Det är nu exakt en vecka sedan man landade i Sverige, nästan på minuten. Känner redan en enorm saknad efter den underbara shoppingen och fantastiska värmen, måste tillbaka.
Har i dag i alla fall fått tur med vädret, är närmare 20 grader (rätt okej för att vara Sverige) och i alla fall sol. Vilket man knappt sett sedan man kom hem.

Byte av ämne, Shopping!
Wedins har ta 3 betala för 2 nu i några dagar och kan lova att det fanns en del sötnosar som jag övervägde att införskaffa men då lite andra saker som ny mobil, tillbehör till datorn med mera låg lite högre på listan över saker att köpa får väskorna vänta till i alla fall nästa vecka. Eller kanske i morgon när jag tyvärr måste besöka världens sämsta service ställe (IKEA). Har inte varit där sedan Saras och mitt senaste besök men då badrum ska renoveras nu måste jag få tag i lite tillbehör och tyvärr har jag inte allt för tjock plånbok efter Usa resan och alla utgifter på körskolan.
Så IKEA bojkotten upphör i morgon.

Här lite bilder från lite mer smått och gott som införskaffades under semestern.



/Malin





Kommentarer
Postat av: Pillan

Heej...Ja vi har ju precis setts=) Än så länge kör jag ju bara 3 påsar om dagen och 2 måltider annars hade jag inte ätit tacos men när vi kommer hem från Rhodos ska jag köra renkur= en bart 5 påsar om dagen i 14 dagar.Jag tycker det går skitbra och känns som jag lätt kommer klara av att bara dricka i 14 dagar men sen efter det drar jag ner de till 3 påsar och sedan 2 och till sist 1 och sedan äter jag sundare..=).Trevligt att träffa er ikväll..Kram

2008-07-12 @ 22:22:32
URL: http://lovelybrunett.blogg.se/
Postat av: Parre

VA! Ikea är inte dåligt, fy skäms! :P

2008-07-14 @ 09:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0