bästis...

Igår så spenderades dagen ihop med min allra bästa vän, Fia...
Något som mina kompisar har som gemensam egenskap är att de flesta är väldigt bra lyssnare och Fia är inget undantag, vilket är en himla tur eftersom jag själv är en riktig pratkvarn...Mestadels så brukar samtalsämnet kretsa runt mig men igår så handlade det om något helt annat nämligen Fia`s fötter...

             
           Härligt och vara gravid i värmen...och jag som tyckte att mina fötter hade 
           svullnat upp. Men Fia har det värre än värst där... Nu är det faktiskt mest
           synd om Fia...
          
           världens finaste mage har hon iaf, tösen min...

Som om skrattfesten hon bjöd på, inte vore nog så hade hon även med sig en sak till mig! =D Återkommer med det senare...
                                       /sara

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Gravidmage är kvinnligt!



Det är bra med vänner som lyssnar framförallt om man är en pratkvarn... precis som jag är...

2008-07-31 @ 11:52:54
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0