Avbryt ledigheten.. snälla!

Det är väl lite så samtalet i går lät, fast inte exakt med dom orden.
Vet att jag är ledig pågrund av intjänade timmar och inte för att jag offentligt har semester så när den roliga delen av mitt jobb ringde i går kände jag mig ju tvingad att säga ja till jobb i kväll eftersom inget fanns planerat mer än körlektion och besök hos mamma i dag.

Så här blir det alltså att avbryta ledigheten för några timmar jobb, blir dock bara mellan 3-4 timmar och förhoppningsvis rätt trevligt eftersom vädret är okej och dom boende gulliga.


Här jobbar jag för er som inte visste det.
Skitigt hus? Ja ellerhur, men snälla säg det till fastighetsskötaren för han verkar inte se något fel


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0