Äntligen har min bebis kommit.

Alla tror säkert jag pratar om ytteligare en väska i min samling men där har ni för en gångs skull fel.
Min nya och super efterlängtade telefon anlände i dag. Har ju tjatat om att jag vill ha denna sedan vi hade Usa besök förra sommaren.

Hade förberett mig väl och köpt på mig skydd och rosa väska som den ska få ligga i.


Då telefonen ligger på laddning på säkert ställe får ni tills vidare bara se min ask.


Fick i dag återigen ett bevis på att jag egentligen är blond. Satt i 15 min och försökte få upp sim kortsluckan.  Fast forstod ju i och försäg vart den var men lyckades ju inte få upp den på något sett så fick rådfråga "datanördar" och på 2 min hade jag hittat verktyget som medföljde och fått upp luckan. Tur att data och speciellt mac nördar existerar.

/Malin

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0