Ang. mina fejkbröst...

Mina förväntningar var skyhöga på de nyinköpta, fejkade "löstuttarna" Kanske rentav föööör höga. Jag skyller på att det var en duktig säljare... ;) Trodde liksom att de skulle sitta kvar lite längre än en ½ timme, men icke då. Det var väl en himla tur att jag provade dem hemma innan jag gav mig ut på krogen med dem.
Så här gick det till: För det första så var det sjukt svårt att få ett jämt resultat. Man vill ju liksom inte att det ena bröstet skall sitta 5 cm högre upp a`la Tori Spelling...Sen efter att jag vankat runt hemma med dem i ca 30 minuter så låg mina nya bröst och skramlade i klänningen, fick även känslan långt i förväg att de skulle ramla av, typ att de var för tunga för att bära upp sin egen vikt (de fästs ju direkt på kroppen) Så nu vet ni det! Ni kanske upplever dem annorlunda, vem vet!? För er som är sugna att köpa ett par så finns de bla hos nelly.

                
                plastic fantastic...nja...

                                                     /sara

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0