Var är apan, var är apan!?

En bunt med rädda människor springer runt och ställer sig den frågan. Handlingen är tagen från gårdagens söndagsfilm "king kong" Jag ställde ungefär samma fråga men i hopp om att få se "apan" innan jag somnade.
Fan, vad härligt det hade varit med en fet, platt-tv med extra allt i sovrummet då.

Idag så är det verkligen kalas fint väder ute =) och eftersom jag inte köpte någon utomhus termometer igår så fortsätter gissnings-leken:
Jag gissar att det är ca 25+ ute. eller ja önsketänkande från min sida. Jag får nog dra bort 20 :(

image15
En tom bild!? Nej, här på min sovrums-vägg så sitter min obefintliga platt-tv. Kan ni inte se den!?
;)

                                                     /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ooh, jag vill också ha en sån platt-tv... Nu blir jag ju avundsjuk ;-)
Btw, min termometer visar på +8 grader, innan solen kommit fram för att lysa på den...

2008-02-18 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0