Regnet det bara öser ner...

Ja för så där 30 min sedan sken solen här för fullt och hundarna var ute och busade i trädgården.
Jag minns inte ens att jag hörde dom första små stänken, utan helt plötsligt öste bara regnet ner utanför och jag var tvungen att ropa in vilddjuren för vem vill ha in två blöta illaluktande saker när man vet att dom helst av allt tillbringar tiden inne i soffan eller i ens säng.


Och finns det någon som blir glad av regn jag har då aldrig blivit det var jag kan minnas. Och när jag blir deppig då behöver jag piggas upp och hur gör man det då?!
Jo bästa medicinen är shopping, men den får vänta till lite senare för måste ju kolla över hur mycket pengar det finns kvar på kontona först och det orkar jag inte nu, utan nu vill jag krypa upp i soffan med en filt och ta det lugnt.

Läsa och äta gott:
image48
Ja där fick ni se vad jag menar med att mysa och ta det lugnt i soffan!


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0