dags för mig då...

Ja är väl dags att jag slänger in ett inlägg nu med tanke på att Sara redan hunnit med en hel hög bara under dagen.
Jag är helt säker på att både nya och gamla läsare kommer älska våran rosa skönhet.

Sitter och ser världens sämsta program på tv just nu. Är så dåligt att man emellanåt får hålla för öronen. Det går på tv 3 på söndagar 20.00, för er som inte vet vad jag menar heter det tydligen Singing Bee.
Helt otroligt dåligt program, har man inget vettigare att sända på söndagkvällarna eller?
Finns ju så sjukt mycket filmer som dom skulle kunna visa i stället. Eller kanske mer modeprogram för det är ju kanalerna riktigt dåliga på.

Nu blir det kvällsmacka, kan inte fatta att jag är så hungrig hela tiden...
Återkommer inom kort.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0