belöning!?

Fy fan, vad stolt jag är över mig själv. Har faktiskt skött mig riktigt bra den här veckan: ätit riktig mat varje dag och inte ersatt middagen med ett halvt kilo smågodis, (vilket är en väldigt ful och dålig ovana som jag har) nästan promenerat varje dag hela veckan, (Detta var dock inget jag gjorde frivilligt. Det var jobbrelaterat.) gått och lagt mig på regelbundna tider och vaknat tidigt. (föööör tidigt)

Och imorgon så är det fredag, vilket skall firas med att återgå till de dåliga vanorna igen: sjukt mycket godis, nattsuddande, och ev lite belöning iform av shopping =)
Ni trodde väl ändå inte att de där nyttiga rutinerna skulle bli långvariga? För då hade jag ju varit värsta hälsogurun till sommaren och Anna Skipper hade i värsta fall fått stå utan jobb då ;)

                                  image43
                               image44
Potentiell nätshopping för att belöna mig själv. Klänning och cardigan från
glitzy.

 
                                                           /sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0