Vart har min bil tagit vägen?!

Nu har jag suttit på blocket varje morgon för att försöka hitta en bil. Måste ju ha en snarast.
Detta har som ni säkert märker inte riktigt gått som jag hade hoppas utan de bilar vi ringt på har blivit köpta av någon "tönt" straxt innan vi slagit nummret och fått tag i bilägaren.
Arg som bara den är jag över detta och då bil är rätt akut just nu har jag till och med gått med på att ringa på en röd bil.
Inte trodde väl någon att Malin skulle sträcka sig så långt. Men är det akut så är det och då får väl rattmuffen och bilen skära sig med varandra, det struntar jag i.
Fast inte ens en röd bil blev det, till och med den fula färgen var det någon dum än som lyckades köpa mitt framför näsan på mig.
Nu är jag trött på detta bil letande, tar snart ett lån och köper min posche redan i vinter.

Fast i morgon blir det en efterlängtar.... eller snarare hatad resa med denna kollektivtrafik igen.


Okej man slipper ju gasa och bromsa men hellre gör jag det än åker med dårarna som kör våra bussar.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0