Vad ska man bära?

I kväll är det personalfest, eller alla våningar där jag jobbar ska ut och bowla och käka ihop. Då jag inte kan bowla på grund av min rygg så tänkte jag smälla till med någon riktigt festlig outfit i stället.
Men som vanligt kommer paniken nu, vad ska jag ha på mig. Den vill jag inte ha, den sitter konstigt o så vidare. Ska man ta klänning eller byxor.
Ja många av er känner säkert igen er. Det värsta är att jag ska åka in och klippa mig snart, sen ska jag bara hem och vända och då måste klä valet vara bestämt, för sen ska jag in och jobba fram tills "festen" börjar.

Varför har vi inte forever21 i Sverige/Norrköping?!


Någon av dessa toppar/klänningar hade ju passat bra att äga en kväll som denna.
Forever21

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0